O AM dla MAM

AM dla MAM to jadłospisy dla dziecka i mamy – tak, aby móc wspólnie przygotowywać posiłki i nie bawić się w milion garnków, garnuszków i rondelków. No i dodatkowo – żeby było prosto i szybko, ale pełnowartościowo 😉 Dania są odpowiednie nawet dla bardzo małych dzieci, takich które dopiero zaczynają swoją przygodę z jedzeniem!

Wartość odżywcza jadłospisów

Jadłospisy mają pięć posiłków, ale to oczywiście ilość orientacyjna… Mój Bobon zazwyczaj je 5, ale czasem 3, a bywa że i 7 😉 Jadłospis dla dziecka dostarcza około 700kcal, a jadłospis dla mamy 2500kcal. To ilości właściwe dla dzieci w wieku od 6 miesiąca do 1 roku oraz dla kobiety karmiącej piersią. Pamiętaj jednak, że Wasze indywidualne zapotrzebowanie może być inne, a dzieci same regulują ilość jedzenia… Rodzice decydują CO dziecko zje, ale to dziecko decyduje ILE i czy w ogóle 😉

A jeśli potrzebujesz indywidualnego wsparcia – napisz do mnie na magda@dandelion.edu.pl lub odwiedź na moim fp na fb AM dla MAM 🙂

W menu nie uwzględniono mleka i innych napojów – dla dorosłych najbardziej polecana jest woda. A jeżeli chodzi o mleko dla dzieci – do ukończenia pierwszego roku życia mleko powinno stanowić podstawę jadłospisu. Nie wtrącam się więc w to, ile go wypija – niech pije na zdrowie. Moje propozycje posiłków dla dziecka mają charakter żywienia uzupełniającego!

Co ważne, jadłospisy są jarskie (z rybą), wegetariańskie (bez mięsa) oraz wegańskie (bez produktów pochodzenia zwierzęcego). Będą jednak odpowiednie nawet dla rodzin, które mają mięso w swoim menu!

O szczegółowe wartości odżywcze możesz zapytać w komentarzu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *